Prekių grąžinimas

Oliver.lt pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 30 (trisdešimt) dienų nuo jos gavimo dienos, grąžinti prekę, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda pasikeitė tiek, kiek buvo būtina apžiūrint prekę.

Prekių grąžinimo būdai:

- per Omniva paštomatą, naudojant FLIPO prekių grąžinimo platformą:

  • Grąžinimas per FLIPO platformą yra nemokamas
  • Pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm, ne didesnė nei 38x64x39 cm. Maksimalus svoris 30 kg.
  • Spauskite šią nuorodą, užpildykite duomenis, gaukite siuntos lipduką ir įdėkite siuntą į paštomatą

- pristatyti prekes į Oliver.lt sandėlį su bet kuria kurjerių tarnyba:

  • Grąžindamas prekes per kurjerių tarnybą, grąžinimo išlaidas apmoka klientas
  • Prieš išsiųsdami prekes mums, informuokite el. paštu info@oliver.lt arba telefonu 852525585.
  • Prekių siuntimo adresas:

UAB Oliveris
Pramonės g. 97,
LT-11115 Vilnius

- grąžinimas į artimiausią pašto skyrių negalimas!

1. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Oliver.lt per 5 d. d. nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.
2. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį.
3. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.
4. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
4.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
4.2. sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
4.3. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
4.4. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
4.5. sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

Garantinis prekių aptarnavimas

5. Prekių garantija:

5.1 Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Oliver.lt nustatytomis taisyklėmis.
5.2 Kiekvienos Oliver.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
5.3 Tuo atveju, kai gamintojas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, Oliver.lt prekėms suteikia galiojančią daiktų kokybės garantiją: nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, Oliver.lt atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.
5.4 Oliver.lt neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu konkrečiu atveju nukreipdamas Pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.
5.5 Pirkėjas dėl garantinio aptarnavimo ir grąžinimo/keitimo turi kreiptis į Oliver.lt elektroniniu pašto adresu info@oliver.lt. Prašyme turi būti nurodyta kreipimosi priežastis, būtina aiškiai nurodyti PVM sąskaitos-faktūros numerį ir grąžinamų/keičiamų prekių kodus bei pavadinimus. Jei buvo išduotas garantinis talonas, būtina prisegti jo kopiją.
5.6 Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.