Prekių grąžinimas

Garantinio prekių aptarnavimo, prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės


Geros kokybės prekių grąžinimas

1. Oliver.lt pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 30 (trisdešimt) dienų nuo jos gavimo dienos, grąžinti prekę, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda pasikeitė tiek, kiek buvo būtina apžiūrint prekę.
2. Pirkėjas, norintis grąžinti prekę turi informuoti Oliver.lt el. paštu info@oliver.lt arba telefonu 852525585.
3. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
4. Prekės gali būti grąžinamos pirkėjui jas išsiunčiant arba pačiam pristatant prekes į Oliver.lt sandėlį adresu:

UAB Oliveris
Pramonės g. 97,
LT-11115 Vilnius

5. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Oliver.lt per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.
6. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį.
7. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.
8. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
8.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
8.2. sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
8.3. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
8.4. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
8.5. sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

Netinkamos kokybės prekių grąžinimas

10. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@oliver.lt.
11. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
11.1. Prekės užsakymo numerį;
11.2 Pateikti/įvardyti Prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
11.3 Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).
12. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
12.1 Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
12.2 Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
12.3 Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
12.4 Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
13. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Garantinis prekių aptarnavimas

14. Prekių garantija:

14.1 Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Oliver.lt nustatytomis taisyklėmis.
14.2 Kiekvienos Oliver.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
14.3 Tuo atveju, kai gamintojas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, Oliver.lt prekėms suteikia galiojančią daiktų kokybės garantiją: nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, Oliver.lt atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.
14.4 Oliver.lt neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu konkrečiu atveju nukreipdamas Pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.
14.5 Pirkėjas dėl garantinio aptarnavimo ir grąžinimo/keitimo turi kreiptis į Oliver.lt elektroniniu pašto adresu info@oliver.lt. Prašyme turi būti nurodyta kreipimosi priežastis, būtina aiškiai nurodyti PVM sąskaitos-faktūros numerį ir grąžinamų/keičiamų prekių kodus bei pavadinimus. Jei buvo išduotas garantinis talonas, būtina prisegti jo kopiją.
14.6 Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.


Prenumeruokite Oliver.lt naujienlaiškį!
Specialūs pasiūlymai • Naudingi ir įtraukiantys straipsniai